Napsali o nás

Revoluční punčochy se neoblékají, ale stříkají

17. 2. 2004 (Tiskové středisko BVV) - Punčochy ve spreji, které po úspěchu v Japonsku přicházejí také na evropský trh, na veletrhu představuje společnost VYDO-CZ Brno. Díky pohotové reakci této firmy budou české ženy vůbec prvními v Evropě, které si příjemnou novinku letní módy mohou vyzkoušet.

Punčochy, které nestahují, nelepí se na šaty, nepouštějí oka, nohy se v nich nepotí a vlastně je ani necítíte. Sen horkých letních dnů? Nikoli, jde o vynález japonského chemika, který znamená revoluci v punčochovém průmyslu. Punčochy ve spreji Air Stocking vytvářejí na pokožce hebký a prodyšný mikrofilm, který zakryje jizvy, křečové žilky i další nedostatky, navíc obsahuje UV filtr a má hydratační a antibakteriální účinky. Pro Evropanky bude po dlouhé zimě výhodou také efekt opálenosti, zanedbatelný není ani estetičtější vzhled nohou v otevřených sandálech a možnost uplatnit nalakované nehty. Aplikace je velmi jednoduchá, a přestože Air Stocking vydrží i v bazénu nebo pod sprchou, ke jejich odstranění stačí teplá voda a mýdlo.

Uvedení na český trh bylo na veletrhu STYL provázeno tiskovou konferencí, které se zúčastnil i pan Shuichi Munakata, generální manažer výrobní firmy NISSIN MEDICO. Inspirací k vynálezu podle něj bylo japonské vlhké a horké podnebí v kombinaci s nezbytností oblékat si punčochy do práce. Air Stocking proto na japonském trhu slavily velký úspěch. "V letní sezoně roku 2003 se zde prodalo asi milion balení," uvedl S. Munakata. Pro letošek firma očekává boom na americkém trhu a také v dalších zemích jihovýchodní Asie. Stranou nezůstane ani Evropa, kde byla první smlouva o výhradním zastoupení podepsána právě s firmou VYDO-CZ a vztahuje se nejen na český, ale také slovenský a maďarský trh. V současnosti se připravují smlouvy s distributory ve Francii, Itálii a Španělsku.

Punčochy Air Stocking budou na českém trhu k dispozici od dubna. Dodávat se budou ve třech barevných odstínech a jedno balení v maloobchodní ceně 777 korun vystačí na dvacet až čtyřicet aplikací - podle délky sukně a zvoleného nástřiku nad kolena či po celé délce nohou. "Spray bude distribuován prostřednictvím vybrané sítě butiků, prodejen obuvi, spodního prádla a parfumerií," informoval generální ředitel společnosti VYDO-CZ Jiří Vystavěl.